BUY MORE... LESS MORE... TEL. 013 - 865 5684 UNTUK PENGAHANTARAN PERCUMA SEKITAR INANAM, LIKAS, SEPANGGAR DAN MENGGATAL. MINIMUM ORDER 2 PACK...

Sunday, July 4, 2010

Apakah kandungan utama Foot Detox Patch?

Wood Vinegar
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok Ubame Oak. Menggalakkan peredaran darah dan menghasilkan kesan osmotik yang membolehkan perpindahan toksin-toksin melalui lapisan membran sel. Secara langsung ini membolehkan toksin diserap keluar melalui liang-liang kulit pada tapak kaki.

Bamboo Vinegar (chikusaku)
Ekstrak yang terhasil daripada proses distilasi (penyulingan) pokok buluh. Menggalakkan peredaran darah dan membantu penyerapan keluar sisa-sisa buangan daripada tubuh badan.

Tourmaline
Sejenis mineral yang berupaya menghasilkan ion-ion negatif dan sinar inframerah jauh (far infrared). Terbukti berkesan dalam mengurangkan stress, meningkatkan ketajaman mental, menggalakkan peredaran darah dan menguatkan sistem imun tubuh.
Sinar inframerah jauh lazim digunakan dalam terapi haba (heat therapy) bagi membantu mempercepatkan penyembuhan kecederaan luaran atau dalaman.

Chitosan
Sejenis bahan yang dihasilkan daripada cangkerang hidupan laut (udang, ketam etc.). Bersifat anti-bakterial dan sangat berkesan dalam penyerapan toksin dan lipid (lemak dan minyak).

Dextrin
Sejenis karbohidrat yang menjadi medium pengikat semua bahan aktif, dan meningkatkan penyerapan toksin oleh Foot Detox Patch.

No comments:

Post a Comment