BUY MORE... LESS MORE... TEL. 013 - 865 5684 UNTUK PENGAHANTARAN PERCUMA SEKITAR INANAM, LIKAS, SEPANGGAR DAN MENGGATAL. MINIMUM ORDER 2 PACK...

Tuesday, May 25, 2010

Apakah Detox Foot Patch?

Persekitaran yang kita tinggal di penuh dengan racun. Racun ini memasuki tubuh dan mempunyai kesan negatif terhadap kesihatan kita, sistem kekebalan tubuh, dan tahap tenaga. Ada beberapa cara untuk detoksifikasi badan dan kaki patch detox direka untuk membantu mengeliminasi racun dari tubuh kita.

Patch yang persegi bentuk dan dilaksanakan pada bahagian bawah kaki apabila anda tidur. Mereka memiliki bahan aktif alami seperti: kemerahan, mentol, dan cuka kayu globulus yang membantu menyingkirkan toksin.

Sarana bekerja dalam kombinasi dengan sistem limfatik anda. Sistem limfatik membantu tubuh mengatur sistem kekebalannya. Hal ini membantu dalam kliring penyumbatan dalam tubuh anda, membersihkan sampah dan racun dari tubuh, mengangkut nutrisi ke sel tubuh, dan meningkatkan keberkesanan metabolisme anda.

Setelah memakai patch semalam anda akan melihat patch akan penuh racun (gunk hitam jahat), apabila anda memadamnya. Para penyelidik percaya bahawa racun perjalanan ke bawah melalui tubuh kerana graviti dan itulah sebabnya mempunyai patch detox di bahagian bawah kaki karya yang paling berkesan.

Mengeluarkan racun dari tubuh akan meningkatkan tahap tenaga anda, sistem kekebalan, peredaran darah, dan akan meningkatkan kualitas tidur anda. Anda akan melihat tubuh anda benar-benar akan direvitalisasi. Di samping semua bahawa mereka merasa hebat! peppermint mempunyai sensasi sejuk pada kaki anda yang menenangkan dan meredakan lelah dan sakit kaki. Jika kaki anda membengkak kerana tenaga fizikal sepanjang hari, kaki patch ini akan membantu untuk mengurangkan bengkak.

Detox kaki patch bekerja tidak hanya pada kaki Anda juga boleh menerapkannya ke kawasan lain dari tubuh seperti punggung, ginjal, dan leher. Banyak telah melaporkan nyeri punggung mereka akan pergi selepas melaksanakan mereka ke belakang punggung bawah. Patch detox kaki ini sangat fleksibel, dan boleh membantu memperbaiki berbagai macam penyakit.

** Artikel diatas dialih bahasa menggunakan program dari internet.

sumber : http://www.detoxfootpadsreview.com/what-are-detox-foot-patches/

No comments:

Post a Comment